Natolin's Handmade

niedziela, 8 lipca 2012

Ce moment


Ula Phelep nieustannie nas inspiruje do pracy - tym razem na jej blogu rozpoczęło się cykliczne wyzwanie "TEN Moment". W skrócie - chodzi o opublikowanie jednego (albo kilku) zdjęcia opisującego mijający tydzień. Jaki był ten, który się właśnie kończy, wszyscy wiemy - upalny i burzowy. A u mnie obfitujący w zdjęcia, dlatego nie mogłam się zdecydować na jedno. Wybrałam trzy!

Codzienne zabawy na pobliskiej fontannie - póki co, jedyna chłodząca rozrywka.




6 komentarzy:

  1. sama chétnie zanurzylambym sie w fontannie :) niestety jestem juz za duza

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, jakie piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas nadal fontanna z nieba ... i wcale nie lepsza :) Wolę fontannowe zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W taki upał - przynosi ochłodę!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Dzieci muszą mieć nie lada frajdę :) Pozdrawiam i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...