Natolin's Handmade

poniedziałek, 23 lipca 2012

Notesowa wymiana


Zaraz minie miesiąc od warszawskiego zlotu, a ja jeszcze nie wszystko Wam pokazałam. Dzisiaj będzie notes (a właściwie notes z zakładką) na konkurs z wymianą organizowany przez sklepik Na Strychu. Miało być wakacyjnie, a u mnie poszło w stronę troszkę bardziej romantyczną i pastelową. No, ale przecież to właśnie latem, kiedy są wakacje jest najwięcej motyli, nie? :D

Mój notes wyglądał tak (mniejszy nieco od A6, bo w formacie 10x15, ale za to miał 120 kartek).


Motyl na okładce oczywiście nie mógł nie zostać pomalowany brokatami :D


Wewnętrzne strony okładek:



I zadek :D


Kolorowe kartki.


I zakładka do kompletu. Przód:


I tył:


Razem.


A ja dostałam taki wspaniały komplet:


Autorką jest Efka z bloga Z mojej szuflady. Spójrzcie na ten embossowany napis - idealny nie?  Bardzo mi się podoba!


No, to przyjemnego początku tygodnia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...