Natolin's Handmade

czwartek, 5 lipca 2012

Trochę szycia


Dzisiaj jako odskocznia od spraw scrapowych, pokażę Wam wreszcie wykończone torby. Uszyłam je jakiś czas temu, ale czekały na przyszycie ozdób i na metki. Wreszcie się udało :))

Torby są dodatkowo uszyte z materiałów wtórnych, czyli nie dość, że krojem przypominają torby ekologiczne, to jeszcze wykonane w sposób ekologiczny :)


Pierwsza uszyta z grubego płótna w kolorze koralowym i podszewki kwiatowej. Płótno pochodzi z rolety okiennej, a podszewka - z poszewki na poduszkę :)






Druga z lawendowego lnu i takiej samej podszewki. 




I trzecia, bez ozdób, z fuksjowego lnu i podszewki w paski. Oba lny oraz pasiastą bawełnę dostałam w ramach wymiany - komuś już nie potrzebne były :)


A to są moje metki - całkiem proste, tylko z napisem.



Miłego dnia i uważajcie na upały!

3 komentarze:

  1. też się przygotowuję do uszycia torebki, póki co uszyłam sobie top z t-shirta, który najpewniej wyrzucę, bo wyszedł mi okropnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krasne torbe! Ma ti si pa res postala vsestranska ustvarjalka, bravo!!!
    Pozdravček iz Slovenije :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. super;)
    szczególnie ta ostatnia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...