Natolin's Handmade

wtorek, 17 lipca 2012

Premierowe


Chociaż pokazałam je już na swojej stronie na FB i pojawiły się też w sklepie, to przydałoby się jeszcze co nieco o nich napisać tutaj. Zwłaszcza, że daaawno nie pokazywałam żadnej biżuterii. A o czym mówię? A o nowych bransoletkach z Natolinkowa :)

Kolorowe i mięciutkie bransoletki wykonane na szydełku i ozdobione szydełkowymi bąbelkami (leciutkimi, bo wypchanymi, a nie z koralikiem w środku). Póki co, powstało ich siedem :)


Brzoskwiniowa:


Różowa:


Błękitna:


Niebieska:


Liliowa:


Brązowa:


Miętowa:


Mimo, że szydełkowane z włóczki, nadają się również do noszenia latem, nawet w upały (przetestowałam!). Ręka się wcale nie "gotuje" :)


Miłego wtorku!
(chociaż nie wiem czy taka ściana wody z nieba może być miła...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...