Natolin's Handmade

niedziela, 15 lipca 2012

TEN moment


Dzisiaj znowu zdjęcia z cyklu TEN moment. Wybrałam dwa zdjęcia (ale oczywiście podlinkuję jedno - nie chcę produkować dodatkowych postów) określające konkretny moment. To było w środę, ostatni tak upalny dzień w tym tygodniu. My jak zwykle na fontannie. Ale przecież nie tylko ludzie chcą się ochłodzić i napić :)



Skojarzyło mi się z tą piosenką:



A TO moje zdjęcie z poprzedniego tygodnia zostało przez Ulę wyróżnione!! Sprawdźcie TUTAJ.
Przyjemnej niedzieli :)

11 komentarzy:

  1. Ale wypatrzyłaś, super! Jeszcze dwa tygodnie temu klęłam na te 35st w cieniu, a teraz? 15st, deszcz, szaro-buro...brrr

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak wam zazdroszczę, w Belgii tylko leje i leje
    ani widu ani słychu żeby lato przyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, teraz i u nas leje - chyba przyszło z Belgii :P

      Usuń
  3. dawno nie widziałam motylka :) brawo za celne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się surowość zdjęcia z motylem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, motyl rewelacja, jakby na Ciebie czekal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście upały minęły...

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówisz, że to środa była... A ja myślałam że to poweekendowy kac ;)

    Pozdrawiam , Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...