Natolin's Handmade

poniedziałek, 30 lipca 2012

Wieczór


Są osoby, które wybierając się na wieczór panieński idą na łatwiznę i po prezent dla przyszłej Panny Młodej wybierają się do sklepów z wiadomą zawartością. Ale są też osoby, którym bezpośredniość i sprośność sexshopowych gadżetów nie odpowiada. I dla jednej z takich osób wykonywałam zestaw na wieczór panieński. 

Pierwszą jego częścią był ten oto notes. "Moje fantazje", jak sama nazwa wskazuje, do zapisywania tych bardziej intymnych marzeń czy snów :) Na dodatek w stylu retro, więc z lekkim przymrużeniem oka. Notes w formacie A6 w poziomie, wiązany koronką, z pięćdziesięcioma kartkami w brązową kratkę i dwoma przekładkami.

Nie sądzicie, że takie retro ujęcie erotycznych fantazji jest bardziej romantyczne? :)



Przekładka numer jeden.



Iiiii... przekładka numer DWA! Najlepsza :D



I tylna okładka.



Druga część tego zestawu jest nieco bardziej żartobliwa i z "golizną" :)) Ale to kiedy indziej...
Udanego poniedziałku!

3 komentarze:

  1. To ja jestem z tej samej bajki - raczej romantycznej ;)
    Przepiękny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny.... taki włśnie nie z dzisiejszej bajki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarz wybiera sie na łowy? :D Jakaś syrenka, coś? :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...