Natolin's Handmade

poniedziałek, 2 lipca 2012

Recykling


Zawsze przy pracy z papierami zostają ścinki, których szkoda wyrzucać (też tak macie?), bo a nuż się do czegoś przydadzą. Mnie się tych ścinków nazbierało już sporo, ale jakoś niestety nie miałam pomysłu na ich wykorzystanie, bo i jak? Aż któregoś razu w naszym przedszkolu pojawiło się ogłoszenie o konkursie dla dzieci. Należało wykonać pracę - plakat czy album - w którym trzeba było pokazać, jak dbamy o środowisko. Główkowałam i główkowałam, aż wygłówkowałam! Zrobiliśmy książeczkę o dbaniu o Ziemię i recyklingu, a głównym jej elementem stały się owe ścinki scrapowych papierów :))
Książeczka zrobiona na bazie książeczki z programem teatralnym czy festiwalowym. Ze ścinkami i moimi rysunkami pokolorowanymi przez moje dziecko :) A prezentuje się tak:










No i jeszcze wpadnijcie na mojego drugiego bloga - TUTAJ parę kwiatowych zdjęć.


Przyjemnego poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...