Natolin's Handmade

środa, 11 lipca 2012

Konkursowe


Dzisiaj pokażę Wam jeszcze parę prac, które zrobiłam na zlotowe konkursy. Lubię czasem coś zrobić "pod dyktando", bo zmusza to do wysiłku twórczego :))

Pierwsza kartka na konkurs "Brokatowo mi" ze Studio75. Należało zrobić kartkę z elementami brokatowymi, a mnie zostało duuużo brokatu jeszcze z bombkowych warsztatów :))



Magiczna kartka natomiast prosiła o zrobienie kartki owocowej, w której elementy z owocami byłyby dobrze widoczne.



Scrapki.pl chciały ATC w temacie "Drzewa":


Zrobiłam też swój identyfikator na konkurs Scrapka, ale podwójnie się nie ogarnęłam. Robiłam go dość na szybko, więc nie zamontowałam żadnej agrafki czy czegoś w tym rodzaju, więc nie miałam go sobie jak przypiąć. A na samym Zlocie nie znalazłam stoiska tego sklepu (bo był, ale w innym miejscu) i nie zgłosiłam się, ale cooo tam, będzie na przyszły rok :D



A w ramach cyklu środowej muzyki (o którym nieco zapomniałam):


Przyjemnego popołudnia!

1 komentarz:

  1. Wszystko śliczne ale pierwsza kartka to mój zdecydowany faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...