Natolin's Handmade

sobota, 21 lipca 2012

Sobotnie inspiracje: ślub


Ponieważ dzisiaj wybieram się na ślub (co prawda cywilny), postanowiłam wrzucić jeszcze parę ślubno-weselnych inspiracji :) Niektóre typowo amerykańskie, pasujące do ich tradycji weselnych, niektóre po prostu piękne, ale na pewno wszystkie niebanalne i niezwykle romantyczne :))

Wszystkie zdjęcia zdjęte z Pinteresta oczywiście (moja tablica ślubna - KLIK),

Przecudny tort. Ale bardziej niż misterne zdobienie zastanawia mnie jego kolor :)


Och, to zdjęcie kradnie moje serce!


Przepiękny pomysł na uczczenie pamięci już nieobecnych.


Taki trochę DIY pomysł na zebranie wszystkich kartek z życzeniami.


Piękne podziękowanie dla druhen (i ten kolor kamyczka!).


Cudny i pomysłowy topper.


I fajny pomysł na proszenie na świadkową/druhnę (ja swoje też dostałam - może kiedyś Wam pokażę :)).


A tu też panna młoda z koniem, a raczej koniami mechanicznymi :P


Miłego weekendu! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...